Wednesday, April 13, 2011

zellin cross vs aliff passing

apa yang dikatakan dengan zellin cross vs aliff passing

sebelum kita memulakan sesuatu elok lah saya menceritakan definisi zellin cross dan aliff passing

zellin cross: adalah rumate saya, nama tersebut wujud adalah disebabkan dalam perlawanan bola rumate saya suke untuk cross bola dari tepi dan kawanya menanduk lalu goalllll!!!!!!

aliff passing: ni adalah saya, kenapa nama ni wujud, ini kerana saya baru reka tadi iaitu sebelum idea untuk keluar blog ni kluar.

kenapa saya cakap vs???? nampak mcm gadoh kan??/bertumbuk??? bukan...boleh tuju lagu????bukan...

nak tau kenapa????

sebab saya dgn dia asyik berlawan pendapat dalam permainan bola sepak....

zelin crOSS suke manchenster...saya x suka langsung,,saya suka chelsea....

hahahaha...ary tu liga juara-juara chelsea kalah,,,zelin bakar lain.....

ni haaaa...barcalona nak lawan lak,,,,zelin sokong real madrid,,,gadoh la malam2 sebelum tido....ni mng la,,,ni kuat la,,,ni bes la,,,ni ada player bes la,,,pengadil rasuah la,,,,apa2 la....


tu je citer...out dulu...
zelin cross dgn aku mane smart???


.

5 comments:

  1. hg cute >.<
    ommey ouh. ngiahahahaha *tanduk.

    ReplyDelete
  2. hang keja nak bahan aku je kan...hahahah

    ReplyDelete
  3. hahahaha..sy kenal org nie..wanted!suka like komen org kat fb..hakhakhak..kim slm ek.^^

    ReplyDelete
  4. ohhh.. mcm knal r..
    eyh, mmg knal pn.. adik aku.. haha..

    ReplyDelete